20 Nisan 2012 Cuma

İkinci mim


Serpilciğim beni mimlemiş... Bana cevaplamak düştü... Buyrun bakalım: )
1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Evet mutluyum mesleğimde... ben ODTÜ İstatistik mezunu bir kurumun araştırma ve planlama birim başkanıyım: ) ayrıca mesleğimi sevmemin yanında sabahları eşimle beraber gelip aynı binanın içinde çalışmanın keyfi var, bir de sevdiğim , hepsi birbirinden kıymetli iş arkadaşlarımla beraber çalışmanın keyfi... 


2) Dilediğin meslek miydi?

Aslında şimdiye kadar bana çok defa sorulmuş bir soru ama evet... Ben tam bir matematik tutkunuyumm... Bilerek, isteyerek okudum bu bölümü: )

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?

Yalnızlık Allah'a mahsus... Allah bana eşimle tanışıp, evlenmeyi nasip etti.. Seviyorum onu: )


4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

Yalan söylemem ama herşeyi heryerde de söylemem: )

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

İngilizce konuşuyorum....

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?

Rüyamdaki evde oturuyorum evet: ) Kocaman bir mutfağım.. Bembeyaz bir salonum... Ve eşimle beraber gönlümüze göre döşediğimiz bir evimiz var... ama çok katlı bir apartmanın 3. katında oturuyoruz... Daha üst katlarda bir eve taşınmak istiyorummm.. Dört tarafı binalarla çevrili durumdayız malesef: (

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Daha evleneli 1,5 sene oldu ama evde ufak değişiklikleri seviyorum...

8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

Geri dönüşüm konusunda son derece hassasım... Çevre kirliliği konusunda bilinçli olduğumu düşünüyorum... Hayvanlara bir zararım yok ama yararım var mıı? Hımm trafikte yol veriyorum onlara: )

9) Televizyon ve filmleri sever misin?

Aslında televizyonu pek sevmiyorum. Öyle tutkunu olduğum bir dizi yok.. Sadece 1 dizi var çok sıkı olmasa da takip ettiğim... Film izlemelyi de seviyorum ama sırf sanat için değil gerçekten konusu beni sardıysa: )

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

Bunu deşifre etmek zorunda kaldım şimdi: ) Var aslında... Karşı taraftakini kırmamak için kendimden çok federkarlık ediyorum.. Bunlar birikiyor, birikiyor sonra en olmadık zamanda patlıyorum... Bu sefer de "dengesiz" bir tavır sergilemiş oluyorum...Durduk yere niye kızdın ki şimdi oluyor?? Aslında durduk yere değil ama : )

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

Allah korusun!!! Zaten şans diye bir şey yoktur. İslamda "kader vardır, tevekkül vardır"

12) En favori kitabın?

Daha önceki mimde de vardır.. Abdulhakim Yüce.. Gece İbadeti.... 
13) En sevdiğin dua?
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu bir röportajında babaannesinin kendisi için çocukken "Dünya ayağına aksın" dediğini, o zamanlar bunu hiç anlamadığını ama şimdiki mevkisinin o duaların sonucu olduğunu söylemişti... Ben de en çok gıyabımda yapılan duaları seviyorum...  Çünkü Peygamber Efendimiz buyuruyor ki: " Müslüman bir kişinin din kardeşi için gıyabında ettiği duâ kabul olunur Onun başucunda me’mur bir melek vardır ki, o Müslüman, ne zaman bir din kardeşi için hayır duâ ederse o melek ona: Duân kabul olsun, istediğinin bir misli de senin için olsun, diye duâ eder"  Dualarınıza talibim: )

2 yorum:

serpil dedi ki...

canım vakit ayırıp cevapladığın için teşekkür ederim, çok zevkliymiş böyle okumak, acaba çocukluğumuzdaki gibi yine hatıra defterleri mi tutsak?:)
Ahmet Davutoğlu'nun sözü de çok hoşuma gitti,duymamıştım..

ehlikeyfchef dedi ki...

yasemini daha yakın tanımaktan mutluluk duydum:)