10 Eylül 2012 Pazartesi

Yoğurtlu semizotu salatası

Evet biliyorum bu kadar da basit bir tarifin bloga yazılmasına gerek var mı canım diyenlerin olduğunu: ) ama ben bayılıyorum bu lezzete...
her yemeğin yanına da yakıştırıyorum ve blogumda olmayı hakettiğini düşünüyorum: )
işte benim semizotum:P




 
Malzemeler
1 bağ semizotu
2-3 diş sarımsak
bir kase yoğurt
kuru nane,tuz
zeytinyağı
Hazırlanışı
1. Semizotlarını temizleyip yıkadıktan sonra iyice kurutuyoruz.Semizotlarını sarımsaklı yoğurda ekleyip karıştırdıktan sonra servis tabağına alıyoruz.
Üzerine kuru nane ve zeytinyağı ekliyoruz.

10 yorum:

Hobistanya dedi ki...

bende çok seviyorum, semizotu salatasını, bahçemde tek bir dal semizotu çıktı, gözüne bakıyorum azıcık daha büyüse salata yapıp yiycem:)
ellerine sağlık arkadaşım,

Gurme Şirine dedi ki...

yazın bu salatayı çok sık yaptım...
soğuk soğuk çok iyi oluyordu...
ellerine sağlık canım...

kalpkurabiye dedi ki...

hafife almayın hiçbir tarifi:)herşey lazım:))
ellerinize sağlık..
sevgiler...

Fincan Teyze dedi ki...

semizotunu çok seviyorum... yemeği, salatası herşeye yakışıyor...
ellerine sağlık

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Valla bende aynı şekilde düşünüp bloguma koymuştum. Ellerinize sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

blogda pratik tarif arayanlar için gerekli bence hep zor olunca herkes yapıp yemez,araya sıkıştırmak lazım:)ellerine sağlık canım bayılırım..

Miniklerimle mutfakta ..! dedi ki...

Bende seviorum AMA burda bulamiyorm

ehlikeyfchef dedi ki...

bu yaz en çok tükettiğimiz salataydı serin serin çok güzel ellerine sağlık...

mine dedi ki...

semizotu böyle tariflerle yenmeli zaten ooof nefis ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Böyle pratik tarif olurda yapılmazmı hemde semizotu.Hemen yapmalıyım