6 Temmuz 2012 Cuma

Televizyon programındayım: )

Herkese selamlar... O kadaaaaaaaaaar uzun zaman olmuş ki bloguma giremeyelii: ( bu uzun arada benı merak edip halimi hatrımı soran arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum... Aslında hiç bir sıkıntı yok.. Yalnızca işlerimin en en en yoğun olduğu zamanlar.. Mutfağa bile girmeye vakit bulamıyorum kimi zaman... Ama çok özledim buraları.. Yemeklerimi sizinle paylaşıp, sizin paylaştıklarınızı okumayı.. Şimdi uzuuun zamandır özlemle beklediğim 2 haftalık tatilime başlıyorum... Karne günü heyecanı var bende bugün yani: )
Bu iki hafta içinde mümkün olduğunca ziyaret edeceğim buraları...
Gelelim bu zaman içinde neler yaptığıma iş güç haricinde: )
Konya'da uydudan yayın yapan yerel bir televizyonda bir kadın programına canlı yayın konuğu olarak katıldım: ) 3 tarif yaptım canlı canlı: )
Önce istiridye mantarından çorba sonra Belen tava en son da çıtır susamlı kurabiye yaptım.. Hepsi de zaten daha önce blogumda sizlerle paylaştığım tariflerdi...
Çok keyifli, çok eğlenceli zaman geçirdik: )
Programın sunucusu Sevde Hanım'ın rahatlığı beni bir an canlı yayında olduğumu unutturdu sanki kırk yıllık televizyoncuymuşum gibi kendimi programa kaptırmama vesile oldu: )
Vee asıl güzel olan bundan sonra zaman buldukça programa katılıp yemek yapacağım::)
Sizlerle de paylaşırım artık fotoğraflardan sonra videolarımı da: )

Aşağıda program sonrası kamera arkasındaki arkadaşlarla yemekleri yediğimiz anların fotoğrafları var...





Uzuuun bir ara vermeden en kısa zamanda görüşmek dileğiyle... Allah'a emanet olun.....

15 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

tatlım benim hoşgeldin....
sefalar getiridn...
bir geldin...
piiiir geldin..
buralarda yokken sen neler yapmışsın öyle...
seni tebrik ederim tatlım...
t.v. programında yemek yapmak o heyecanla kolay birşey değil...
keşke video da paylaşsaydın :))

demek şimdide tatile çıkıyorsun...
güzel tatil geçirmeni dilerim canım...
özledim seni ve tariflerini...
bugün aklımdan geçiyordun...
bu kız ne zaman gelecek diye :))
ve gördümki gelmişsin...
kalbim temizmiş ayol :))
öptüm kocaman canım...
güzel haftasonları diliyorum...

yasemin dedi ki...

cnm benım çok teşekkür ederim... siz de hep benım aklımdasınız inan... daha sık görüşeceğiz artık: )

Gurme Şirine dedi ki...

inşallah tatlım...
banada beklerim...
sevgiler...

Mehtap dedi ki...

canım hoşgeldin,seni tekrar görmek güzel. Ellerine sağlık, ne güzel programlara da çıkar oldun artık. Allah devamını getirsin,kim bilir belki kendi programını yaparsın tv de

herşey tadında dedi ki...

yasemin hoşgeldin güzelim;)
tv programı falan baya yoğun geçmiş gerçekten buralardan ayrı kalalı tebrikler valla kolay iş değil ekran karşısında yemek yapmak
ben olsam kamera karşısında adımı bile unuturum değil yemek yapmak yani...;))
sevgiler tatlımm

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba arkadaşım seni teprik ederim keşke seni pragramda izleme olanagımız olsaydı inşallah sürekli devamlı olur belli güzel geçmiş darısı bizlerin başımıza

*mehtap dedi ki...

ne güzel ve heyecanlı bir deneyim olmuştur.Tebrikler.İyi tatiller dilerim..

birincisin dedi ki...

Öncelikle hoş geldin,arayı çok açtın ama güzel haberlerle döndün.Tebrik ederim canım,başarılarının devamını dilerim.İyi tatiller diliyorum:)Sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Ben de merak etmiştim canım seni.. İyi olduğuna sevindim :))

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

sizi tebrik ederim .güzel bir başarı bende yeniyim buralarda bekliyorum ziyaretime

Unknown dedi ki...

Banmak için bende ekmek istiyorum

ehlikeyfchef dedi ki...

vaay meşhuruz yani artık:)güzel olmuş devamını dilerim mademki bu işlerle haşır neşiriz başka bişeyler olmalı,demek yapılan yemekler kamera arkasında yeniyor bende diyorum napıyorlar acaba iyi bari, afiyet olsun yiyenlere, hayırlı ramazanlar sevgilerimle...

AHLâM'DaN dedi ki...

hıımmm ben o programı izlemiştim bebeklere isimli kurabiyeler yapmıştınız demi..sizdemi konyda ikamet etmektesiniz..banada beklerim

AHLâM'DaN dedi ki...

yoook siz mantarlı bir yemek yapmıştınız baya oldu zor hatırladım sizi..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?